dilluns, 7 de gener del 2013

AVALUACIÓ DE L'APRENENTATGE ACONSEGUIT



Per avaluar l’aprenentatge m’he basat en l’avaluació inicial, continuada i final, respectivament.

L’ Avaluació inicial: on s’ha valorat inicialment els coneixements de que disposa cada alumne sobre l’ús de la B i la V.

L’Avaluació continuada: durant la realització de les diverses activitats interactives proposades amb l’ordinador. M’he basat en com actua cada alumne respecte els continguts i  l’actitud que mostren envers les activitats (participació, interès, resolució de problemes i progressos). Per tal de fer un seguiment he fet una graella d’observació per registrar aquests aspectes.

o    Graella d’observació: 
En general els alumnes han mostrat molt interès en relació al projecte plantejat des de l’inici, han participat activament en totes les activitats realitzades i s’han esforçat per poder obtenir uns bons resultats. Han tingut una actitud positiva davant la realització de les activitats, ja que en cap moment s’han mostrat escèptics a realitzar les activitats, no s’han negat a fer-les ni han criticat el projecte.


L’Avaluació final: durant l’última activitat (activitat 4), s’ha valorat el nivell d’aprenentatge adquirit sobre les normes d’ús de la B i la V. Un cop finalitzats els jocs de l’ordinador, he preguntat oralment un seguit de preguntes referents a les normes de la B i V, i a les paraules homòfones.
Tot això s’ha avaluat en una graella d’avaluació per tal de valorar el que han après.

o    Graella d’avaluació:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada