Per avaluar
l’aprenentatge m’he basat en l’avaluació inicial, continuada i final,
respectivament.
L’ Avaluació inicial: on s’ha valorat inicialment els coneixements de
que disposa cada alumne sobre l’ús de la B i la V.
L’Avaluació continuada: durant la realització de les diverses
activitats interactives proposades amb l’ordinador. M’he basat en com actua
cada alumne respecte els continguts i
l’actitud que mostren envers les activitats (participació, interès,
resolució de problemes i progressos). Per tal de fer un seguiment he fet una
graella d’observació per registrar aquests aspectes.
o
Graella
d’observació:
En general els alumnes han mostrat
molt interès en relació al projecte plantejat des de l’inici, han participat
activament en totes les activitats realitzades i s’han esforçat per poder
obtenir uns bons resultats. Han tingut una actitud positiva davant la
realització de les activitats, ja que en cap moment s’han mostrat escèptics a
realitzar les activitats, no s’han negat a fer-les ni han criticat el projecte.
L’Avaluació
final: durant l’última activitat (activitat 4), s’ha valorat el nivell
d’aprenentatge adquirit sobre les normes d’ús de la B i la V. Un cop
finalitzats els jocs de l’ordinador, he preguntat oralment un seguit de
preguntes referents a les normes de la B i V, i a les paraules homòfones.
Tot això s’ha avaluat en una graella d’avaluació per
tal de valorar el que han après.
o Graella
d’avaluació:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada